Szerződési feltételek
MILYEN DOKUMENTUMOK SZÜKSÉGESEK AZ AJÁNLAT KÉRÉSHEZ ÉS A FLOTTA SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSÉHEZ?
ajánlat kérő adatlap
új már megrendelt gépjármű esetén megrendelő vagy számla, illetve használt gépjármű esetén adásvételi szerződés;
használt gépjármű esetén forgalmi engedély, törzskönyv és állapotfelméréssel bővített teljeskörű eredetiségvizsgálat;
alábbi céges dokumentumok
Társas vállalkozás esetén
Eredeti vagy hitelesített cégkivonat (30 napnál nem régebbi)
Eredeti vagy közjegyző által hitelesített aláírási címpéldány
Társasági szerződés / Alapító okirat másolata, cégszerűen aláírva
A képviseletre jogosult aláíró személy(ek) személyazonosító okirata(i) – személyi igazolvány, lakcímet igazoló hatósági igazolvány, adóigazolvány másolata, ügyfél hozzájárulásával
Az utolsó lezárt két év számviteli törvény szerinti beszámolója (mérleg, eredménykimutatás, kiegészítő melléklet, ill. amennyiben előírás könyvvizsgáló jelentés), lezárt két év főkönyvi kivonata
Utolsó havi, de minimum tárgynegyedév - cégszerűen aláírt – aktuális főkönyvi kivonat
NAV folyószámla kivonat (30 napnál nem régebbi), cégszerűen aláírva
Egyéni vállalkozó esetén
Vállalkozói igazolvány (másolat) tulajdonos által aláírva
Személyi igazolvány, lakcímkártya, adókártya (másolat) tulajdonos által aláírva
SZJA vagy EVA bevallás másolata a tárgyévet megelőző két évre, vállalkozó által aláírva
NAV folyószámla kivonat (30 napnál nem régebbi), vállalkozó által aláírva
A Flottakezelő cég fenntartja magának a jogot, hogy a bírálat során a felsorolt dokumentumokon kívül más dokumentumokat is kérjen, vagy egyes dokumentumok bemutatásától eltekintsen.
A további menüpontokban bemutatott kalkulációk tájékoztató jellegűek.
A megrendelő minősítése során egyéni ajánlatot készítünk.